вівторок, 8 жовтня 2024 р.

"Гарний настрій - моє здоров'я" - пізнавальна бесіда

   10 жовтня відзначається Всесвітній день психічного здоров’я, покликаний підвищити рівень обізнаності суспільства про проблеми психічного здоров’я та мобілізувати зусилля на його підтримку.
   З цієї нагоди 8 жовтня 2024 року в Бібліотеці сімейного читання було проведено спільний захід з вчителькою ГПД Лимар К.І. "Гарний настрій - моє здоров'я".
 Мета заходу — навчити дітей контролювати свої емоції, знижувати стрес, подолати тривогу та страх, адаптуватися до навчального року, займатися саморозвитком та підтримувати здоровий образ життя.
   Сучасне суспільство відчуває негативний вплив війни на психічне здоров’я населення. Це стало серйозним викликом для суспільства. Відновлення здоров'я — актуальне завдання в усі часи і для кожного!
  За даними ВООЗ, маємо шокуючу статистику: від психічних розладів страждають майже 1 мільярд людей у світі; щороку 3 мільйони людей вмирають через зловживання алкоголем; кожні 40 секунд одна людина у світі закінчує своє життя самогубством.
   Складним завданням є стабілізація власного психологічного здоров’я та підтримка здоров’я ближнього.
Психологічно здорова людина – це насамперед людина спонтанна і творча, життєрадісна і весела, відкрита і пізнає себе і навколишній світ не тільки розумом, а й почуттями, інтуїцією.
  "Людина є здоровою і щасливою не тоді, коли у неї немає проблем, а тоді, коли вона вміє їх вирішувати".



                                                               
                                                                       

                                                 


      








Немає коментарів:

Дописати коментар