11 грудня 2017 року учні 2-го класу СШ №151 з вчителькою Бондаренко О.А. завітали до бібліотеки на екскурсію. Читати систематично і осмислено дітей навчає школа, а бібліотека допомагає залучати учнів школи до читання книжок, пропагує книгу та розвиває художній смак.
Бібліотекар Дегтярьова В.А. ознайомила дітей з нашою книгозбірнею, правилами користування та книжковим фондом. Юні користувачі мали змогу ближче ознайомитись з дитячими книжками, журналами. Зокрема, працівники бібліотеки акцентували увагу дітей на творчості великого Кобзаря.
Бібліотекар Дегтярьова В.А. ознайомила дітей з нашою книгозбірнею, правилами користування та книжковим фондом. Юні користувачі мали змогу ближче ознайомитись з дитячими книжками, журналами. Зокрема, працівники бібліотеки акцентували увагу дітей на творчості великого Кобзаря.
Читати систематично й
осмислено дітей навчає школа, а бібліотека допомагає залучати учнів
школи до читання книжок, пропагує книгу, розвиває художній смак і
самостійність суджень дітей. У зв’язку з цим бібліотека приділяє велику
увагу пошуку активних форм пропаганди літератури, які забезпечують
формування у школярів щоденної потреби в читанні книг, роботі з ними.
Інформацію отримано з:
http://www.gaysin-rda.gov.ua/2012-08-18-19-36-58/2-2013-02-28-13-20-27/1757-ggf.html
© www.gaysin-rda.gov.ua
Читати систематично й
осмислено дітей навчає школа, а бібліотека допомагає залучати учнів
школи до читання книжок, пропагує книгу, розвиває художній смак і
самостійність суджень дітей. У зв’язку з цим бібліотека приділяє велику
увагу пошуку активних форм пропаганди літератури, які забезпечують
формування у школярів щоденної потреби в читанні книг, роботі з ними.
Інформацію отримано з:
http://www.gaysin-rda.gov.ua/2012-08-18-19-36-58/2-2013-02-28-13-20-27/1757-ggf.html
© www.gaysin-rda.gov.ua
Читати систематично й
осмислено дітей навчає школа, а бібліотека допомагає залучати учнів
школи до читання книжок, пропагує книгу, розвиває художній смак і
самостійність суджень дітей. У зв’язку з цим бібліотека приділяє велику
увагу пошуку активних форм пропаганди літератури, які забезпечують
формування у школярів щоденної потреби в читанні книг, роботі з ними.
Інформацію отримано з:
http://www.gaysin-rda.gov.ua/2012-08-18-19-36-58/2-2013-02-28-13-20-27/1757-ggf.html
© www.gaysin-rda.gov.ua
Читати систематично й
осмислено дітей навчає школа, а бібліотека допомагає залучати учнів
школи до читання книжок, пропагує книгу, розвиває художній смак і
самостійність суджень дітей. У зв’язку з цим бібліотека приділяє велику
увагу пошуку активних форм пропаганди літератури, які забезпечують
формування у школярів щоденної потреби в читанні книг, роботі з ними.
Інформацію отримано з:
http://www.gaysin-rda.gov.ua/2012-08-18-19-36-58/2-2013-02-28-13-20-27/1757-ggf.html
© www.gaysin-rda.gov.ua
Читати систематично й
осмислено дітей навчає школа, а бібліотека допомагає залучати учнів
школи до читання книжок, пропагує книгу, розвиває художній смак і
самостійність суджень дітей. У зв’язку з цим бібліотека приділяє велику
увагу пошуку активних форм пропаганди літератури, які забезпечують
формування у школярів щоденної потреби в читанні книг, роботі з ними.
Інформацію отримано з:
http://www.gaysin-rda.gov.ua/2012-08-18-19-36-58/2-2013-02-28-13-20-27/1757-ggf.html
© www.gaysin-rda.gov.ua
Читати систематично й
осмислено дітей навчає школа, а бібліотека допомагає залучати учнів
школи до читання книжок, пропагує книгу, розвиває художній смак і
самостійність суджень дітей. У зв’язку з цим бібліотека приділяє велику
увагу пошуку активних форм пропаганди літератури, які забезпечують
формування у школярів щоденної потреби в читанні книг, роботі з ними.
Інформацію отримано з:
http://www.gaysin-rda.gov.ua/2012-08-18-19-36-58/2-2013-02-28-13-20-27/1757-ggf.html
© www.gaysin
Немає коментарів:
Дописати коментар