середу, 22 лютого 2017 р.

"Той, хто знає українську мову - зрозуміє пісню солов'я" - літературна година


Рідна мова моя, поетична, пісенна,
Пелюсткова і ніжна, як спів солов`я,
Як народу душа: щира, добра, натхненна,
Ти найкраща у світі, бо рідна моя!
21 лютого 2017 року в бібліотеці відбулася літературна година 
"Той, хто знає українську мову - зрозуміє пісню солов'я", присвячена Дню рідної мови. Кожного року в Україні 21 лютого відзначають Міжнародний день рідної мови, - розповіла користувачам завідуюча бібліотекою Калюжна Любов Леонтіївна
В цей день люди нагадують один одному про те, як важливо берегти рідну мову. Адже мова – це великий скарб народу. На свято завітали учні молодших класів СШ 151 разом з вчителькою Івановою Тамарою Володимирівною. 
  


Була проведена літературна вікторина. 



Діти розвовідали вірші про нашу рідну українську мову.

 
Захід пройшов у теплій і дружній атмостфері.
Для читачів бібліотеки була підготовлена книжкова виставка 
"Мова у серці народу" (20.02 - 27.02.2017).
 

2 коментарі: