понеділок, 15 листопада 2021 р.

20 листопада відзначається Всесвітній день дитини

 

Діти – це найголовніший скарб нашого суспільства. І від того, як ми їх виховуємо, які зерна добра, справедливості, мужності ми в них закладемо, залежить не тільки майбутнє нашої країни, а й майбутнє всього нашого світу.У 1954 році Генеральна Асамблея рекомендувала всім країнам ввести в практику святкування Всесвітнього дня дитини як дня світового братерства і взаєморозуміння дітей, дня, присвяченого діяльності, спрямованої на забезпечення благополуччя дітей в усьому світі. Генеральна Асамблея запропонувала урядам країн святкувати цей День.
  Фото з архіва бібліотеки.
                  


1 коментар:

  1. Всім привіт, я Адорян Адельмо з села Ясіня в україні, і я просто хочу висловити величезну подяку службам фінансових позик pedro за їх щирість, відкритість, прозорість, правдивість, любов та підтримку під час і після отримання від них кредитних коштів. Я пережив багато чого в житті, і час не дозволить мені сказати все, що я пережив у рік пандемії, але Бог відповів на мої молитви завдяки підтримці та любові від служб фінансових позик Pedro, які обійняли мене та зрозумів мене, незважаючи на мої початкові сумніви та несерйозність, і з його добрим серцем і любов'ю я тепер власник житла через його 3 позичкові фонди з процентними ставками, і я обіцяю поширювати цю новину, а також розповісти світу, що в Інтернеті все ще є справжніх і мало хороших кредитні фірми, які можуть допомогти, а також оживити сухі кістки, як я. не забудьте послухати і прочитати це свідчення, тому що це справжній досвід, що змінює життя, і будь-хто, хто потребує такого повороту, не повинен вагатися або сумніватися в цьому, тому що я довів і клянусь Богом на небесах, що ця історія реальна і також історія мого досвіду з ними. зв’яжіться з ними сьогодні, щоб отримати консолідований кредит, бізнес-позику, житловий кредит, автокредит, особисту позику. електронна пошта: pedroloanss@gmail.com whats-app: +1- 8632310632

    ВідповістиВидалити