середу, 5 вересня 2018 р.

"Літо дивувало, літо чарувало, а бібліотека нам радість дарувала!" - бібліотечні будні

Результат пошуку зображень за запитом "скоро в школу"

Ось і добігла кінця така чудова і улюблена пора дітлахів - пора літніх канікул! Діти різного віку напередодні початку навчального нового року активніше відвідують нашу затишну книжкову оселю. Запитують програмну шкільну літературу, цікавляться улюбленими темами для душі, знайомляться з новинками періодичних видань та просто заходять поспілкуватися, відпочити, погратися. Для кожного в нас знайдеться привітна посмішка, тепле слово, душевна розмова і, звичайно ж, порада.


Літо закінчується, а ще багато непрочитаних книжок! "Нічого, надолужимо!" - кажуть наші постійні і найактивніші читачки - сестрички Сінельники - Люба і Оленка. 
"Привітні бібліотекарі нам завжди допоможуть!"


Літературне знайомство "Привіт, я - книга!"

















 Маленький "чомусик" вперше завітала до бібліотеки! 
Це - наш майбутній читач!














 






 







"А я вже вибрала собі цікаву книжку.
Запишіть мені, будь ласка!"





























"Життя віртуальне - 
завжди актуальне!"

Працюємо за комп'ютером.

















 

Дівочі секретики!:)
Ми прийшли в бібліотеку з мамою.
Вона любить читати і мене навчає любові до книжо















Наша бібліотека - це рідний дім для відвідувачів та користувачів будь-якого віку!

1 коментар:

  1. Я хочу поділитися з усіма вами тут про те, як я отримую позику від пана Бенджаміна, який допомагає мені отримати кредит у розмірі 400 000,00 євро, щоб поліпшити свій бізнес. Це було легко і швидко, коли я звертався за кредитом, коли справи ставали грубими з мого бізнесу Містер Бенджамін надає мені кредит без зволікань. ось електронний лист / контакт Whatsapp містера Бенджаміна: +1 989-394-3740, lfdsloans@outlook.com /

    ВідповістиВидалити