середу, 19 квітня 2017 р.

"Найбільше багатство кожної людини - це її здоров'я"- година корисних порад


Перша сходинка до щастя – здоров’я 
(Сократ).
10 квітня 2017 року для учнів групи продовженого дня середньої школи №151 спільно з учителькою Івановою Тамарою Володимирівною завідуюча бібліотекою  Калюжна Любов Леонтіївна провела годину корисних порад на свіжому повітрі - 
"Найбільше багатство кожної людини - це її здоров'я". 
(Гіппократ).
Бібліотекар розповіла учням про те, що здоров’я – це найцінніше, що є в людини. Ніщо не може зрівнятися з ним: ні багатство, ні положення в суспільстві, ні слава. Адже недаремно українці, вітаючи один одного чи то в свята, чи в буденному житті, завжди бажають здоров'я. 
Cаме здорова людина формує сильну націю.



Закінчився захід вікториною про здоровий спосіб життя.



А в бібліотеці на протязі тижня з 5 по 12 квітня була підготовлена тематична книжкова виставка 
"Ваше здоров'я".








Будьте всі завжди здорові!

Немає коментарів:

Дописати коментар