середу, 21 вересня 2016 р.

"Хто такий дорожній знак?"


Під такою назвою 13 вересня 2016 року для учнів 3-го класу СШ 151 відбулася пізнавально-ігрова година.
Цей захід був проведений за спільною ініціативою вчительки Глущенко Жанни Вікторівни та завідуючої бібліотекою Калюжної Любов Леонтіївни.
У рамках цього заходу відбулася літературна мандрівка «Знаки дорожні завжди пам’ятай», де учні мали змогу отримати грунтовні знання з правил дорожнього руху, закріпити надзвичайно важливий матеріал по безпеці на дорозі і правильного поводження з транспортними засобами. 

Сучасний світ живе бурхливим, стрімким життям. Вулицями мчать автомобілі та автобуси, тролейбуси та трамваї. Для того, щоб наш шлях був безпечним, ми повинні знати правила дорожнього руху. Бібліотекар розповіла цікаву історію про те, що у січні 1683 року (більше 400 років тому назад) цар Петро I видав указ про введення правил дорожнього руху. Ці правила вказували на те, де можна було їздити, де зупинятися кінним екіпажам. З часом вони змінювалися, доповнювалися. У 1891 року в нашій країні з’явився перший автомобіль.
Фахівці вважають, що справжній світлофор народився 5 серпня 1914 року і був винайдений Гарретом Морганом, винахідником і бізнесменом з США. Моргану він знадобився тільки після того, як він купив собі перший автомобіль. Цей світлофор мав два сигнали (червоний і зелений) та включався автоматично на певний час. Саме по цьому принципу і діють практично всі сучасні світлофори.
Далі пролунав жартівливий віршик для глибшого усвідомлення учнів про роль світлофора:

Я – Світлофор! Познайомимось, діти?
Я вас навчу по дорозі ходити.
Маю три ока, ними моргаю:
По черзі вмикаю і вимикаю.
Оком червоним б
лимну, то знайте:
Йти небезпечно, 
тож зачекайте!
Що на червоний 
не можна іти –
Знають, напевне,
навіть коти!
Бачиш – зелене 
світиться око.
Сміливо йди - 
не буде мороки!
Колір зелений – 
колір надії.
Тож сподіваюсь, в
ірю і мрію,
Що на зелений 
будуть іти
Діти, дорослі 
і навіть коти!

Дітям дуже сподобалось ця гра. 
Вони впевнились, що на дорогах потрібно бути 
дуже обережним і дотримуватись правил безпеки.


Дорослі пересвідчилися, що використання ігрових форм у навчанні сприяє активності дітей, розвитку логічного мислення, практичному засвоєнню матеріалу.









І корисно, і позитивно!

Немає коментарів:

Дописати коментар