понеділок, 5 вересня 2016 р.

"Це моя Україна, це моя Батьківщина!"



"Україно моя співуча, 
Ніжна нене, колиска добра!
Я люблю твої древнії кручі, 
Буйну зелень на схилах Дніпра!"
З 22 по 29 серпня 2016 року в бібліотеці була розгорнута ілюстративна книжкова виставка
"Це моя Україна, 
це моя Батьківщина!"
приурочена Дню Незалежності України.
24 серпня Україна відсвяткувала ювілейну, 25-ту річницю проголошення незалежності.

Сьогодні в незалежній Україні настав час учитися історії. 
Книги авторів, які представлені на виставці, можуть вважатися одними із найкращих учителів. Презентуючи виставку, завідуюча бібліотекою Калюжна Любов Леонтіївна зазначила, що незалежність держави – свято пам’яті про предків, що творили націю і боролися за самотійність, це велика подія, яка дала народові можливість самому вирішувати свою долю, а розвиток і процвітання України залежить від єдності, взаємоповаги та високої громадянської позиції. 
Тематика видань книжкової виставки різнобічна – розвиток української нації та державності, формування національної ідеї, розбудова незалежної, демократичної Української держави, боротьба за збереження національної культури і української мови тощо. 











В нашій роботі завжди допомагає вірний друг - 
комп'ютер!
До нього звертаються
за сучасною та більш актуальною інформацією, якої не має у книжках.


Майбутнє нашої держави виховується в стінах бібліотеки!




 Дорослим теж у нас цікаво!

Немає коментарів:

Дописати коментар